SZKOLENIA I WARSZTATY

Oferta naszych kursów, szkoleń i warsztatów dla firm z Poznania, Warszawy i innych części kraju, składa się z trzech poziomów, które przedstawiliśmy w formie piramidy. Każdy obejmuje inny zakres tematyczny, skupia się odmiennych celach i zaspokaja różne potrzeby. Wszystkie trzy płaszczyzny mają na siebie wpływ nawzajem, a przedstawiona tutaj forma piramidy jest pewnego rodzaju wizualizacją obszarów, które składają się na sukces i sposób funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa.

pira-1

Poziom jednostkowy
“Kompetencje personalne”

Rozwijamy umiejętności indywidualne poprzez zmianę utartych schematów. Uczymy, tego czego pracownicy nie opanowali w szkole ani na studiach.

pira-2

Poziom społeczny
“Zespół, przywództwo i komunikacja”

Dbamy o to, żeby pracownicy umieli ze sobą współpracować, sprawnie się komunikować i tworzyć razem efekt synergii. Wierzymy, że 2+2=5.

pira-3

Poziom organizacji
“Organizacja i jej otoczenie”

Strategiczne budowanie przewagi rynkowej to nic innego jak spojrzenie na organizację z większej perspektywy. Wdrażamy nowe rozwiązania.

Poziom jednostkowy
“Kompetencje personalne”

Istnieje szereg znaczących umiejętności, które podnoszą wartość i możliwości pracownika. Reprezentujemy zupełnie inne podejście, które skupia się na wykorzystaniu osobistych predyspozycji i uczymy tego, czego nikt nie uczył nas w szkole. Według badań KPCB z 2012 roku liczba tzw. kognitywnych stanowisk pracy wzrosła ponad dwukrotnie od 1993 roku, podczas gdy liczba wszystkich pozostałych miejsc pracy zaledwie o 1,3x.

Dzisiejsze wyzwania rynku wymagają od pracownika świadomości własnych kompetencji, elastyczności w działaniu, kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów. Przy aktualnym dynamicznym rozwoju rynku i technologii trzeba ciągle się uczyć, nie lekceważyć umiejętności miękkich. Zajmijmy się rozwojem osobistym pracowników Twojej organizacji.

ANALIZUJEMY KAŻDY PRZYPADEK

Badanie potrzeb każdej indywidualnej jednostki, z którą mamy pracować podczas warsztatu lub szkolenia to dla nas podstawa. W ten sposób dowiadujemy się, czego potrzebują ludzie na szkoleniu i w jaki sposób efektywnie przekazać im to, czego oczekują. Niezależnie od tematyki szkolenia, wiedza i umiejętności ludzi są na różnym poziomie, dlatego przeprowadzamy ankiety online lub osobiście przyjeżdżamy do siedziby firmy w celu poznania osób, które mamy szkolić. Przy okazji poznajemy w jaki sposób funkcjonuje firmy i dopasowujemy się do jej kultury organizacyjnej.

PROPOZYCJE SZKOLEŃ I WARSZTATÓW
“NA POZIOMIE JEDNOSTKOWYM”

Wystąpienia publiczne

Podobno zaraz po śmierci ludzie najbardziej boją się wystąpień publicznych. Każdy kto staje się szanowanym ekspertem w jakiejś dziedzinie lub ma coś do powiedzenia, prędzej czy później musi stanąć na scenie i przemówić do ludzi. W takim momencie każdy z nas chce wypaść jak najlepiej, zaprezentować swoje umiejętności krasomówcze i przekazać swoje myśli w idealny sposób z nutą humoru i elokwencji. Przygotowujemy profesjonalne warsztaty rozwojowe z wystąpień publicznych, które są wstanie każdego przygotować do roli mówcy. Pomagamy opanować stres i pokazujemy, jak stworzyć naprawdę dobre przemówienie.

Zarządzanie sobą w czasie

Nie uczymy podstaw, które każdy może sobie znaleźć w Internecie. Zarządzanie sobą w czasie to bardzo szeroki temat, dlatego maksymalnie dostosowujemy przekazywane narzędzia do potrzeb i poziomu doświadczenia pracowników. Stawiamy na zaawansowane metody, które poprawiają efektywność, porządkują zakres wykonywanych zadań i pozwalają lepiej wykonywać swoje obowiązki. Znamy się dobrze na prawie Parkinsona, Pareto, Petera czy Zeigarnika i co najważniejsze umiemy zmienić teorię w praktyczne rozwiązania, które można wprowadzić w życie od zaraz. Sprawna organizacja osobista to nasz konik!

Inteligencja emocjonalna

Zdolność panowania nad własnymi emocjami i radzenia sobie ze stanami emocjonalnymi innych osób to dzisiaj kluczowa kompetencja bez której ciężko o dobrą współpracę. Świadomość własnych emocji i umiejętność radzenia sobie z nimi może zadecydować o sukcesie niejednego projektu. Wyróżniamy trzy główne grupy kompetencji – psychologiczne, czyli dotyczące relacji z samym sobą, społeczne które skupiają się na relacjach z innymi oraz prakseologiczne, inaczej kompetencje działania, które mówią o tym jaki jest nasz stosunek do zadań, wyzwań i podejmowanych działań.

Perswazja i psychologia społeczna

Idealny program dla sprzedawców, pracowników działu obsługi klienta i innych stanowisk mających kontakt z ludźmi. Na szkoleniu prezentujemy i ćwiczymy zaawansowane techniki perswazji, które mają na celu wywarcie wpływu na inne osoby. Ponadto, prezentujemy największe i najważniejsze odkrycia psychologii społecznej, m. in. udowodnione naukowo efekty, prawa, zachowania, czyli procesy psychiczne, które odpowiadają za jak funkcjonujemy i podejmujemy decyzje. To propozycja tematyki, po której uczestnicy szkolenia najczęściej wychodzą z otwartymi szeroko ustami.

Narzędzia i techniki sprzedaży

Kompleksowa wiedza na temat metod stosowanych w sprzedaży, zestawu reakcji klientów i sytuacji sprzedażowych. Szkolenia dla handlowców zaczynamy począwszy od inicjowania pierwszego kontaktu z klientem, wychwytywania kluczowych informacji, prezentowania oferty, negocjacji cenowych, aż po zbijanie obiekcji i reagowania w sytuacjach trudnych. Sprzedawcy będą mieli okazję nauczyć się postępowania, podczas całego procesu sprzedaży, nabyć zdolności niezbędne do nawiązywania kontaktów z klientami, zrozumieć strategie sprzedażowe stosowane przez najlepszych sprzedawców na świecie. Szkolenia sprzedażowe prowadzone przez naszych trenerów pomogą im zwiększyć efektywność swojej pracy.

Strategie nauki języków obcych

Nie uczymy języków obcych, ale pokazujemy, jak należy się ich uczyć. To tematyka szkoleń rozwojowych, których nie oferuje zbyt wiele firm szkoleniowych. Nasz ekspert od uczenia się włada 8 językami obcymi! Połowę swojego życia spędził szlifując skuteczne techniki, metody i sposoby, które pozwalają na podniesienie tempa uczenia się języka kilkukrotnie. Szkolenie pozwala poznać strategie i metodologię poliglotów – najlepszych praktyków języków obcych na świecie. Żeby opanować dowolny język w krótkim czasie, trzeba zrozumieć jak myślą i działają osoby wielojęzyczne, a po jakimś czasie staje się to naturalne jak oddychanie.

Negocjacje w biznesie

Celem programu jest zdobycie wiedzy na temat przygotowywania, prowadzenia i finalizacji negocjacji biznesowych. Dobór strategii negocjacyjnej zależy od paru czynników m. in. od kontekstu sytuacji, zamierzonych celów i strategii osoby siedzącej po drugiej stronie stołu. Uczestnicy na warsztacie zrozumieją, czym jest proces negocjacyjny, jak budować właściwą atmosferę, która sprzyja korzyścią dla obu stron i co zrobić w sytuacji znalezienie się w impasie lub kiedy rozmowy potoczą się w niesprzyjającym kierunku. Dla opanowania tej kompetencji kluczowe jest, również asertywność.

Networking biznesowy

Budowanie siatki kontaktów i wartościowych relacji biznesowych pozwala wynieść biznes na nowy poziom możliwości. Szkolenia miękkie z tego zakresu stanowią odpowiedź na to jak budować długoterminowe relacje, pozyskiwać partnerów biznesowych i jakie popełniamy najczęstsze błędy w kontaktach z innymi. Uczestnicy szkolenia otrzymują przepis na to jak dać się zapamiętać i wyróżnić z tłumu, jednocześnie przedstawiając siebie i swoją firmę w jak najlepszym świetle. Dowiedzą się również, co zrobić, żeby kontakty przerobić na zyski i dotrzeć w ten sposób do kolejnych potencjalnych klientów.

Komunikacja niewerbalna

Złożony program skupiony na analizie mowy ciała u innych, panowaniu nad własnymi sygnałami niewerbalnymi i wykorzystywaniu ich na swoją korzyść. Uczestnicy uczą się rozpoznawania emocji wg. metodologii Paula Ekmana, a analizy zachowań od samego Joe Navarro, byłego eksperta od mowy ciała w FBI. Odczytywanie mowy ciała nie jest takie proste, chyba że wiesz na co należy zwracać uwagę i w jakiej sekwencji. Istnieją pewne wzorce zachowań takich jak np. efekty stadne czy typowe reakcje mimiczne przekazywane nam w genach – wszystko to omawiamy krok po kroku, podczas tego warsztatu.

Wypalenie zawodowe i stres

Co zrobić, żeby wyeliminować niepotrzebny stres i ciągnące się niezadowolenie z pracy? Wyślij pracowników na warsztat, podczas którego zmierzą się z charakterystyką wypalenia zawodowego, które dopada coraz większą liczbę osób, nawet wśród młodych ludzi. Im wcześniejsza reakcja na pojawiający się problem, tym większa szansa na zażegnanie nadciągającego kryzysu, nawet jeśli nie zawsze jest on widoczny. Nadmierny stres zmniejsza efektywność i zaangażowanie, szczególnie kiedy nie umiemy sobie z nim radzić. Wprowadźmy profilaktykę dla wypalenia zawodowego w Twojej firmie.

Budowanie marki osobistej w organizacji

Interesujący program skierowany w szczególności do osób z wysokim potencjałem. Program sprawdza się doskonale przy ścisłej współpracy z zarządem, kiedy to trener w oparciu o możliwości rozwoju w danym przedsiębiorstwie pokazuje jak przy pomocy swojego zaangażowania i wyników można zbudować markę osobistę wewnątrz firmy, czym samym uzyskać awans i zasłużoną nagrodę. Warsztat o tej tematyce to świetna okazja na zwiększenie samodzielności pracownika, świadomości na temat potrzeb organizacji i kreowanie oczekiwanych przez kadrę kierowniczą postaw.

Profesjonalna obsługa klienta

Klienci bywają różni, ale wszyscy oczekują wyjątkowego traktowania, zrozumienia swoich potrzeb, cierpliwości i zaangażowania ze strony przedstawiciela danej firmy, niezależnie od tego czy chcą skorzystać z usług bankowych czy wchodzą właśnie do fryzjera. Jak zjednać sobie klienta i zrozumieć jego oczekiwania? Jak sprawić, że klient ma poczucie rozmowy z profesjonalistą? Szkolenia prowadzone przez naszych trenerów przygotują pracowników Twojej firmy do profesjonalnej obsługi klienta, nauczymy ich sztuki zadawania pytań i podążania za tokiem myślenia osoby, którą obsługują. Język korzyści będzie w tym programie nieoceniony.

ROZPOCZNIJ WSPÓŁPRACĘ

Chętnie przygotujemy dla Twojej firmy ofertę dopasowaną do potrzeb branży. Po podjęciu współpracy przygotujemy szkic programowy do zaakceptowania, według którego będzie przeprowadzone szkolenie. Skontaktuj się z nami, postaw na rozwój pracowników w Twojej firmie.

ZADZWOŃ: +48 722 019 061

ZOSTAW WIADOMOŚĆ: kontakt@trainbrain.com.pl