SZKOLENIA I WARSZTATY

Oferta naszych szkoleń i warsztatów dla firm składa się z trzech poziomów, które przedstawiliśmy w formie piramidy. Każdy obejmuje inny zakres tematyczny, skupia się odmiennych celach i zaspokaja różne potrzeby. Wszystkie trzy płaszczyzny mają na siebie wpływ nawzajem, a przedstawiona tutaj forma piramidy jest pewnego rodzaju wizualizacją obszarów, które składają się na sukces i sposób funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa.

pira-1

Poziom jednostkowy
“Kompetencje personalne”

Rozwijamy umiejętności indywidualne poprzez zmianę utartych schematów. Uczymy, tego czego pracownicy nie opanowali w szkole ani na studiach.

pira-2

Poziom społeczny
“Zespół, przywództwo i komunikacja”

Dbamy o to, żeby pracownicy umieli ze sobą współpracować, sprawnie się komunikować i tworzyć razem efekt synergii. Wierzymy, że 2+2=5.

pira-3

Poziom organizacji
“Organizacja i jej otoczenie”

Strategiczne budowanie przewagi rynkowej to nic innego jak spojrzenie na organizację z większej perspektywy. Wdrażamy nowe rozwiązania.

Poziom organizacji
“Organizacja i jej otoczenie”

Pracujemy nad tym, co przyczynia się do sukcesu organizacji jako całości. Usprawniamy funkcjonowanie przedsiębiorstwa na poziomie rynkowym wdrażając nowe rozwiązania i procesy. Czasami polega to na przeorganizowaniu tego, co już istnieje, innym razem budujemy coś od początku. To obszar naszych usług często określany jako “szkolenia twarde”, w których bierze udział kadra zarządzająca wysokiego szczebla.

Nie jesteśmy alfą i omegą! Przy wielu projektach współpracujemy z doświadczoną firmą konsultingową BlueOwl Sp. z o.o., która projektuje i wdraża innowacje dla różnych organizacji. To nasi partnerzy, z którymi działamy od lat i wspólnie pomagamy osiągnąć dowolnej organizacji jej cel.

logo-BO

ANALIZA POTRZEB TO DLA NAS PODSTAWA

Kiedy w grę wchodzi poważna problematyka szkoleniowa, niezbędne jest badanie potrzeb i sporządzenie dopasowanej oferty. Po podjęciu współpracy i podpisaniu klauzuli poufności przyjeżdżamy do siedziby firmy, żeby dowiedzieć się o niej jak najwięcej. W zależności od tego, czym się zajmujemy obejmuje to spotkanie z zarządem, wywiady pogłębione z kierownikami, rozeznanie się w kulturze organizacyjnej i strategii przedsiębiorstwa. Działamy, dopóki nie czujemy że w pełni rozumiemy, na czym ma polegać nasza praca i jak funkcjonuje dana organizacja.

PROPOZYCJE SZKOLEŃ I WARSZTATÓW
“NA POZIOMIE JEDNOSTKOWYM”

Wystąpienia publiczne

Podobno zaraz po śmierci ludzie najbardziej boją się wystąpień publicznych. Każdy kto staje się szanowanym ekspertem w jakiejś dziedzinie lub ma coś do powiedzenia, prędzej czy później musi stanąć na scenie i przemówić do ludzi. W takim momencie każdy z nas chce wypaść jak najlepiej, zaprezentować swoje umiejętności krasomówcze i przekazać swoje myśli w idealny sposób z nutą humoru i elokwencji. Przygotowujemy profesjonalne warsztaty z wystąpień publicznych, które są wstanie każdego przygotować do roli mówcy. Pomagamy opanować stres i pokazujemy jak stworzyć naprawdę dobre przemówienie.

Zarządzanie sobą w czasie

Nie uczymy podstaw, które każdy może sobie znaleźć w Internecie. Zarządzanie sobą w czasie to bardzo szeroki temat, dlatego maksymalnie dostosowujemy przekazywane narzędzia do potrzeb i poziomu doświadczenia pracowników. Stawiamy na zaawansowane metody, które poprawiają efektywność, porządkują zakres wykonywanych zadań i pozwalają lepiej wykonywać swoje obowiązki. Znamy się dobrze na prawie Parkinsona, Pareto, Petera czy Zeigarnika i co najważniejsze umiemy zmienić teorię w praktyczne rozwiązania, które można wprowadzić w życie od zaraz. Sprawna organizacja osobista to nasz konik!

Inteligencja emocjonalna

Zdolność panowania nad własnymi emocjami i radzenia sobie ze stanami emocjonalnymi innych osób to dzisiaj kluczowa kompetencja bez której ciężko o dobrą współpracę. Świadomość własnych emocji i umiejętność radzenia sobie z nimi może zadecydować o sukcesie niejednego projektu. Wyróżniamy trzy główne grupy kompetencji – psychologiczne, czyli dotyczące relacji z samym sobą, społeczne które skupiają się na relacjach z innymi oraz prakseologiczne, inaczej kompetencje działania, które mówią o tym jaki jest nasz stosunek do zadań, wyzwań i podejmowanych działań.

Perswazja i psychologia społeczna

Idealny program dla sprzedawców, pracowników działu obsługi klienta i innych stanowisk mających kontakt z ludźmi. Na szkoleniu prezentujemy i ćwiczymy zaawansowane techniki perswazji, które mają na celu wywarcie wpływu na inne osoby. Ponadto, prezentujemy największe i najważniejsze odkrycia psychologii społecznej, m. in. udowodnione naukowo efekty, prawa, zachowania, czyli procesy psychiczne, które odpowiadają za jak funkcjonujemy i podejmujemy decyzje. To propozycja tematyki, po której uczestnicy szkolenia najczęściej wychodzą z otwartymi szeroko ustami.

Narzędzia i techniki sprzedaży

Kompleksowa wiedza na temat metod stosowanych w sprzedaży, zestawu reakcji klientów i sytuacji sprzedażowych. Szkolenie zaczynamy począwszy od inicjowania pierwszego kontaktu z klientem, wychwytywania kluczowych informacji, prezentowania oferty, negocjacji cenowych, aż po zbijanie obiekcji i reagowania w sytuacjach trudnych. Sprzedawcy będą mieli okazję nauczyć się postępowania, podczas całego procesu sprzedaży, nabyć zdolności niezbędne do nawiązywania kontaktów z klientami, zrozumieć strategie sprzedażowe stosowane przez najlepszych sprzedawców na świecie.

Strategie nauki języków obcych

Nie uczymy języków obcych, ale pokazujemy jak należy się ich uczyć. To tematyka szkoleniowa, której nie oferuje zbyt wiele firm szkoleniowych. Nasz ekspert od uczenia się włada 8 językami obcymi! Połowę swojego życia spędził szlifując skuteczne techniki, metody i sposoby, które pozwalają na podniesienie tempa uczenia się języka kilkukrotnie. Szkolenie pozwala poznać strategie i metodologię poliglotów – najlepszych praktyków języków obcych na świecie. Żeby opanować dowolny język w krótkim czasie, trzeba zrozumieć jak myślą i działają osoby wielojęzyczne, a po jakimś czasie staje się to naturalne jak oddychanie.

Negocjacje w biznesie

Celem programu jest zdobycie wiedzy na temat przygotowywania, prowadzenia i finalizacji negocjacji biznesowych. Dobór strategii negocjacyjnej zależy od paru czynników m. in. od kontekstu sytuacji, zamierzonych celów i strategii osoby siedzącej po drugiej stronie stołu. Uczestnicy na warsztacie zrozumieją, czym jest proces negocjacyjny, jak budować właściwą atmosferę, która sprzyja korzyścią dla obu stron i co zrobić w sytuacji znalezienie się w impasie lub kiedy rozmowy potoczą się w niesprzyjającym kierunku. Dla opanowania tej kompetencji kluczowe jest, również asertywność.

Networking biznesowy

Budowanie siatki kontaktów i wartościowych relacji biznesowych pozwala wynieść biznes na nowy poziom możliwości. Szkolenie stanowi odpowiedź na to jak budować długoterminowe relacje, pozyskiwać partnerów biznesowych i jakie popełniamy najczęstsze błędy w kontaktach z innymi. Uczestnicy szkolenia otrzymują przepis na to jak dać się zapamiętać i wyróżnić z tłumu, jednocześnie przedstawiając siebie i swoją firmę w jak najlepszym świetle. Dowiedzą się również, co zrobić żeby kontakty przerobić na zyski i dotrzeć w ten sposób do kolejnych potencjalnych klientów.

To nie wszystko! Potrzebujesz innego szkolenia lub warsztatu niż te wymienione wyżej? Skontaktuj się z nami i dowiedz się czy możemy Ci pomóc. Przy wielu projektach szkoleniowych, które obejmują złożone zagadnienia zatrudniamy dodatkowych trenerów – ekspertów, z którymi wcześniej współpracowaliśmy.

ROZPOCZNIJ WSPÓŁPRACĘ

Chętnie przygotujemy dla Twojej firmy ofertę dopasowaną do potrzeb branży. Po podjęciu współpracy przygotujemy szkic programowy do zaakceptowania, według którego będzie przeprowadzone szkolenie. Skontaktuj się z nami, postaw na rozwój pracowników w Twojej firmie.

ZADZWOŃ: +48 722 019 061

ZOSTAW WIADOMOŚĆ: kontakt@trainbrain.com.pl