SPECJALIZACJA TRENERSKA
5 głównych obszarów tematycznych
Projektujemy tylko dedykowane rozwiązania, nie posiadamy w ofercie gotowych programów szkoleniowych typu “kopiuj/wklej”, które uważamy za nieefektywne. Operujemy na poziomie 5 obszarów tematycznych, które składają się dziedzinę szkoleniowo-rozwojową w ramach, której możemy pomóc Twojej organizacji:
BUSINESS SOLUTIONS
rozwiązujemy specyficzne problemy organizacji lub mierzymy się z wyzwaniami na danym szczeblu organizacyjnym eliminując wąskie gardła
KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE
uczymy liderów jak efektywnie zarządzać ludźmi opierając swoje decyzje o dobro organizacji i ludzi ją tworzących
SKUTECZNA SPRZEDAŻ
pracujemy z pracownikami handlowymi uświadamiając ich, że dobra sprzedaż niejedno ma imię i stale zmienia swoje oblicze na przestrzeni lat
CUSTOMER EXCELLENCE
wierzymy, że istnieje coś więcej niż dobra obsługa klienta, która wykracza poza standardy i procedury, a skupia się na drugim człowieku
KOMPETENCJE MIĘKKIE
istnieje ok. 25 kompetencji, bez których trudno mówić o dobrej współpracy z ludźmi, a to właśnie one decydują o sukcesie w biznesie
PRZYKŁADY SZKOLEŃ, KTÓRE PROWADZIMY
Dowolne szkolenie może być przeprowadzone na 1000 różnych sposobów, odpowiadając na 100 odmiennych potrzeb. Dla ułatwienia prezentujemy Państwu kilka przykładowych tematów, z których możemy dla Państwa stworzyć dedykowane szkolenie.
- Sesje facylitacyjne metodą IAF®
- Style myślenia i działania FRIS®
- Style funkcjonowania Insight Discovery®
- Sesje moderowane (Adv. Brain Storming
- Design Thinking Workshop
- Teambuilding dla zespołu
- Kontraktowanie zespołowe
- Motywowanie zespołu
- Delegowanie zadań
- Myślenie big picture
- Zarządzanie konfliktem
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Coaching menedżerski
- Budowanie zespołu
- Zarządzanie zespołem
- Moderowanie spotkań
- Zarządzanie przez cele
- Przywództwo sytuacyjne
- Zarządzanie wiedzą
- Wywieranie wpływu i perswazja
- Praktyczna psychologia społeczna
- Techniki, metody i narzędzia sprzedaży
- Negocjacje z klientem
- Sprzedaż telefoniczna i mailowa
- Praca z trudnym klientem
- Standardy pracy z klientem
- Postawa i przekonania w obsłudze klienta
- Budowanie relacji z klientem
- Posprzedażowa obsługa klienta
- Wystąpienia publiczne
- Prezentacje biznesowe
- Emisja i modulacja głosu
- Postawa asertywna
- Aktywne słuchanie
- Podstawy coachingu
- Przekazywanie feedbacku
- Zarządzanie czasem
- Efektywność osobista
- Zarządzanie stresem
- Motywacja osobista
- Budowanie autorytetu
- Komunikacja niewerbalna
- Porozumienie bez przemocy (NVC)
- Savoir vivre i etyka w biznesie
- Budowanie poczucia własnej wartości
- Zarządzanie emocjami
- Myślenie systemowe
- Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
- Storytelling, opowiadanie historii
- Skuteczna nauka języków obcych
- Szybka adaptacja w nowej sytuacji
- Techniki zapamiętywania
4 ISTOTNE FAKTY O TRAINBRAIN
Szanowni Państwo, nazywam się Sylwia Karczmitowicz i jestem specjalistką do spraw obsługi klienta biznesowego w firmie TrainBrain. Z przyjemnością odpowiem na Państwa wszystkie pytania i wątpliwości.
