SZKOLENIA BIZNESOWE I WARSZTATY DLA FIRM

POCZĄTKI ZAWSZE BYWAJĄ TRUDNE

Pierwsze pytanie, które najczęściej stawia sobie menadżer, HRowiec lub osoba oddelegowana do znalezienia firmy szkoleniowej, to jak wybrać partnera do współpracy, która spełni oczekiwania danej organizacji i sprosta wyzwaniom danej branży. Tym samym wydaje się, że pierwsze pytanie, które zadaje sobie każda firma szkoleniowa, to jak spełnić oczekiwania naszych klientów i dostarczyć usługi szkoleniowe spełniające wyśrubowane standardy.

Rzeczywistość niestety tak nie wygląda. Od kilku lat nieprzerwanie pracujemy nad zmianą standardów oferowanych usług szkoleniowych oferowanych na polskim rynku, a co więcej edukujemy naszych klientów w zakresie tego jak należy projektować profesjonalne procesy szkoleniowe. Tym właśnie zdobywamy zaufanie naszych partnerów biznesowych, bo wiemy że oczekują Państwo wymiernych efektów. Z pełną świadomością wagi tych słów deklarujemy, że oferujemy szkolenia dla firm spełniające warunki nawet najbardziej wymagających klientów.

TrainBrain to sprawdzona inwestycja

Zamawiając szkolenie dla specjalistów, menedżerów czy kadry zarządzającej, oczekujesz, że przełoży się to na osiągnięcie konkretnych celów biznesowych. Doskonale to rozumiemy, dlatego deklarujemy, że jesteśmy sprawdzoną placówką szkoleniową z serca Wielkopolski (Poznań) wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem ewidencyjnym 2.30/00257/2017. Jesteśmy akredytowani przez niezależną instytucją DEKRA Certification w standardzie SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowych 2.0). Ponadto, należymy do Polskiej Izby Firm Szkoleniowych i pracujemy przestrzegając kodeks dobrych praktyk tej organizacji. Podlegamy regularnym audytom zewnętrznym, a nasi trenerzy są zobowiązani do brania udziału superwizjach, podnoszących ich kwalifikacje. Czego trzeba więcej?

Zaprojektujmy proces szkoleniowy

Model 70/20/10 autorstwa Roberta W. Eichingera i Michaela M. Lombardo zakłada, że 70% zdobywanej wiedzy pochodzi z doświadczenia jakie zdobywamy podczas wykonywanej pracy, 20% ze współpracy z innymi osobami, a tylko 10% z tradycyjnego szkolenia i warsztatów.

Czy wobec tego szkolenia są nieefektywne i niepotrzebne? Nie w tym rzecz. Projekt szkoleniowy to złożony proces obejmujący wszystko, co dzieje się przed rozpoczęciem edukacji pracowników, w trakcie i po odbyciu warsztatów. Z wielką przyjemnością zaprezentujemy Ci model SEB, podczas pierwszej rozmowy. Wyjaśnia on doskonale jak efektywnie przygotować projekt szkoleniowy.

W praktyce przy współpracy z nami wygląda to mniej więcej jak w kilku poniższych krokach. Wszystko oczywiście zależy od wielkości przedsięwzięcia, budżetu, ilości szkoleń zamkniętych, warsztatów i tym podobne. Każdy proces szkoleniowy projektowany jest indywidualnie przy konsultacji z Waszych działem HR.

PIERWSZY KONTAKT

Wstępna rozmowa telefoniczna i wymiana maili w celu omówienia w sposób ogólny planowanych działań szkoleniowych. Nasz potencjalny klient otrzymuje od nas listę podstawowych pytań, na które musimy poznać odpowiedź, żeby przygotować ofertę zawierającą przykładowy program szkoleniowy, referencje, sylwetkę trenera i inne szczegóły. Po czasie, jeśli nasza oferta jest dla klienta najbardziej atrakcyjna, wtedy przechodzimy do projektowania procesu szkoleniowego, podpisania umowy i klauzuli poufności.

FAZA DIAGNOZY

Zaczynamy od ustalenia harmonogramu działań i zaprezentowania modelu SEB. Następnie klient (np. dział HR) otrzymuje od nas wstępną dokumentację zawierającą m. in. kartę projektu szkoleniowego, AUSS (Arkusz analizy uwarunkowania skutecznego procesu szkoleniowego) i inne pliki celem ustalenia konkretnych szczegółów. Organizowane jest spotkanie lub rozmowa telefoniczna, gdzie omawiamy cały proces szkoleniowy wg. modelu Kirkpatricka na wszystkich czterech poziomach efektywności. Na tym etapie przeprowadzamy analizę potrzeb.

KLIKNIJ TUTAJ, żeby poznać szczegóły

  • Określenie celów biznesowych i wskaźników wiodących.
  • Spisanie zachowań kluczowych i stymulatorów zmiany.
  • Określenie wstępnych celów szkoleniowych.
  • Badanie organizacji metodą “bottom-up”
  • Badanie case’owe w zakresie szkoleniowym.

FAZA PROJEKTOWANIA

Na tym etapie ustalane są cele szkoleniowe i metody oceny. Jest to dokonywane na podstawie zebranych wcześniej informacji o firmie i pracownikach, co oczywiście konfrontujemy z celami biznesowymi i szkoleniowymi. Dopracowywane zostają stymulatory zmiany i zostaje zaprojektowany wzór Indywidualnego Planu Działania (IPD). Wdrażane są wszystkie poprawki i sugestie, co do całości.

FAZA PRZYGOTOWANIA

Ustalamy wszelkie kwestie techniczne i organizacyjne. Trenerzy opracowują program, zespół TrainBrain przygotowuje wszystkie potrzebne narzędzia i materiały. Uczestnicy otrzymują brief przedszkoleniowy z listą celów szkoleniowych.

FAZA WDROŻENIA

Odbywają się zaplanowane szkolenia i warsztaty, podczas których uczestnicy wraz z trenerem projektują swoje Indywidualne Plany Działania (IPD). Na koniec zgodnie z I poziomem Kirkpatricka otrzymują ankiety ewaluacyjne badające pierwszą rekację po szkoleniu. Po każdym ze szkoleń jest przygotowywany raport cząstkowy.

FAZA OCENY

Obejmuje okres czasu od 1-6 miesięcy po szkoleniach. Organizowane są tzw. “follow-upy”, czyli procesy wzmacniające realizację IPD mające na celu podsumowanie współpracy. Na koniec zostaje przygotowany raport końcowy z całego projektu szkoleniowego wraz z oceną wąskich gardeł występujących w organizacji.

Podsumowując: to tylko uproszczony schemat, przy czym oczywiście zdajemy sobie sprawę, że dla osoby zapoznającej się z tym po raz pierwszy może wydawać się to skomplikowane. Przeprowadzamy każdego naszego partnera biznesowego po tym procesie krok po kroku. Wszystko opisane jest szczegółowo w załącznikach, które przesyłamy razem z ofertą.

Trzy poziomy naszej oferty

To z czego w ogóle szkolimy? Projektując jakiekolwiek procesy szkoleniowe (małe czy duże) zatrudniamy ekspertów z wykształceniem trenerskim, którzy mają przeprowadzić dane szkolenia biznesowe, stąd nasza oferta jest naprawdę szeroka i w celu jej uproszczenia prezentujemy ją w postaci piramidy, na którą składają się trzy poziomy.

POZIOM JEDNOSTKOWY
“KOMPETENCJE PERSONALNE”

Rozwijamy umiejętności indywidualne poprzez zmianę utartych schematów. Uczymy, tego czego pracownicy nie opanowali w szkole ani na studiach.

POZIOM SPOŁECZNY
“ZESPÓŁ, PRZYWÓDZTWO I KOMUNIKACJA”

Dbamy o to, żeby pracownicy umieli ze sobą współpracować, sprawnie się komunikować i tworzyć razem efekt synergii. Wierzymy, że 2+2=5.

POZIOM ORGANIZACJI
“ORGANIZACJA I JEJ OTOCZENIE”

Strategiczne budowanie przewagi rynkowej to nic innego jak spojrzenie na organizację z większej perspektywy. Wdrażamy nowe rozwiązania.

Nasi dotychczasowi klienci

Nasz sukces, to blisko 250 organizacji, które obsłużyliśmy w przeciągu czterech ostatnich lat! Pracowaliśmy już z różnymi branżami i zebraliśmy prawie ponad 150 referencji pisemnych, które są dostępne na życzenie lub na podstronie “REFERENCJE”

Porozmawiajmy o szczegółach

Nie owijając w bawełnę cenimy sobie rozmowę z każdym naszym potencjalnym klientem. Śmiało chwyć za telefon i zadzwoń do nas, kiedy chcesz, a my odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, rozwiejemy wątpliwości, zaproponujemy najlepsze rozwiązanie lub powiemy Ci więcej na temat naszej oferty.

ZADZWOŃ TERAZ

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

+48 790 477 705

(dni robocze od 9.00 do 20.00)

lub napisz na kontakt@trainbrain.com.pl

Zostaw wiadomość!