To znaczenie mo┼╝e te┼╝┬áwywo┼éywa─ç skojarzenie s┼éowa ÔÇ×trainÔÇŁ z poci─ůgiem. Zdarza si─Ö, ┼╝e nazwa marki b─Ödzie w ten spos├│b kojarzona, niczym ÔÇťpoci─ůg do m├│zguÔÇŁ, ale w niczym to nie przeszkadza. Jest wr─Öcz przeciwnie, bo metaforycznie oddaje to nasze d─ů┼╝enie ku celowi, dla kt├│rego funkcjonujemy w ┼Ťwiecie biznesu, szkole┼ä dla firm i us┼éug doradczych dla HR.

Historia i marka TrainBrain

Dlaczego ta nazwa?

Nazwa marki ÔÇ×TrainBrainÔÇŁ wyr├│┼╝nia si─Ö brzmieniem, wygl─ůda dobrze w zapisie, ma pojemne, trafne dla kategorii i firmy znaczenie, wykorzystuje zabieg tzw. aliteracji, co rekomenduje jeden z najs┼éynniejszych autorytet├│w brandingu Al Ries.

Nawi─ůzuje do trenowania m├│zgu, kt├│ry jest tu rozumiany jako symbol umiej─Ötno┼Ťci umys┼éowych i kompetencji (np. mi─Ökkich i uniwersalnych), co cz─Ö┼Ťciowo naprowadza naszych potencjalnych partner├│w biznesowych na trop tego, czym si─Ö┬ázajmujemy.

Historia i marka TrainBrain

Archetyp marki ÔÇô bohater

Bohater d─ů┼╝y do tego, by osi─ůgn─ů─ç mistrzostwo w swojej dziedzinie i u┼╝y─ç tych niezwyk┼éych zdolno┼Ťci do uczynienia ┼Ťwiata lepszym. Jest gotowy do konfrontacji i pracy tu i teraz, a nie gdzie┼Ť i kiedy┼Ť. Wyr├│┼╝niaj─ů go talent, kompetencja i odwaga. Ch─Ötnie podejmuje si─Ö trudnych dzia┼éa┼ä, kt├│re wymagaj─ů┬áod niego samodyscypliny. Najbardziej pragnie si┼éy sprawczej, jest ambitny i skuteczny w tym, co robi. Walczy o zasad─Ö i spraw─Ö, a tak┼╝e nieustannie mobilizuje innych do pokonywania s┼éabo┼Ťci czy podejmowania wyzwa┼ä.

Potrafi wyci─ůgn─ů─ç swoich klient├│w z opa┼é├│w, stawiaj─ůc przed nimi trudne pytania i zadania. Jest zdeterminowany i gotowy do podejmowania temat├│w, kt├│rym nikt inny nie sprosta. Inspiruje swoich odbiorc├│w do stawiania sobie ambitniejszych cel├│w i nigdy nie zatrzymuje si─Ö┬áw miejscu. Dzia┼éa szybko i zdecydowanie, charakteryzuje si─Ö┬ácharyzm─ů i naturalnym przyw├│dztwem. Stawia swoich klient├│w na pierwszym miejscu, jest got├│w prowadzi─ç ich za r─Ök─Ö, zwalczaj─ůc po drodze wszystkie przeciwno┼Ťci losu.

Jest ciekawy ┼Ťwiata, ale nie stoi z boku niczym m─Ödrzec. Jest proaktywny, elastyczny w podej┼Ťciu do klienta i nie zadowala si─Ö byle czym. Jest got├│w do zmiany i wdra┼╝ania innowacji. Jasno i wyra┼║nie zaznacza swoje potrzeby, komunikuje si─Ö┬áw spos├│b transparentny dla wszystkich. Jego motto brzmi ÔÇťtam, gdzie jest wola, zbudujemy drog─ÖÔÇŁ.

Historia i marka TrainBrain

Kolor marki: pomarańczowy

Identyfikacja wizualna naszego brandu nieodzownie kojarzy si─Ö┬áz kolorem pomara┼äczowym, kt├│ry pojawia si─Ö┬áwsz─Ödzie nie bez przyczyny. To ciep┼éy kolor, kt├│ry m├│zg przetwarza d┼éu┼╝ej ni┼╝ kolory zimne, ale nie na tyle, ┼╝eby sprawia─ç wra┼╝enie przyt┼éaczaj─ůcego.

Kojarzy si─Ö z witalno┼Ťci─ů i ┼Ťwie┼╝o┼Ťci─ů, a najbli┼╝szy mu skojarzeniowo owoc to pomara┼äcza. Witalno┼Ť─ç┬áto inaczej pisz─ůc pe┼énia si┼é ┼╝yciowych, co doskonale ┼é─ůczy si─Ö┬áz archetypem bohatera, kt├│ry zwalcza wszelkie niebezpiecze┼ästwo, kt├│re czyha na naszych klient├│w w ┼Ťwiecie biznesu.

Jest to te┼╝ kolor powi─ůzany ze s┼éo┼äcem, a wi─Öc z ciep┼éem daj─ůcym ┼╝yciodajn─ů energi─Ö, kt├│ra w naszym wypadku przek┼éada si─Ö na ┼╝yciodajne zmiany w organizacjach, kt├│re wprowadzamy. Barwa ta uznawana jest za barw─Ö ludzi m┼éodych, kt├│rzy s─ů innowacyjni. Jest to kolor ┼Ťmia┼éy i wzbudzaj─ůcy ┼╝yczliwo┼Ť─ç ludzk─ů, co pokazuje, ┼╝e jeste┼Ťmy wra┼╝liwi na potrzeby innych. Komunikujemy ┼Ťwiatu zewn─Ötrznemu nasz─ů otwarto┼Ť─ç i pobudzamy do dzia┼éania poprzez bycie wzorem do na┼Ťladowania.

Wszystko powy┼╝sze fantastycznie komponuje si─Ö z innymi walorami, kt├│re zosta┼éy nadane marce. Nie chcemy kojarzy─ç si─Ö z powa┼╝nymi kolorami w ┼Ťwiecie pe┼énym powa┼╝nych temat├│w, kt├│rymi si─Ö┬ázajmujemy. Barwa ta ma nas wyr├│┼╝nia─ç na tle konkurencji, dodawa─ç wigoru, a zarazem nie przyt┼éacza─ç i kontrastowa─ç z biel─ů, kt├│r─ů r├│wnie┼╝ stosujemy.

Historia i marka TrainBrain

Nasza wieloletnia historia

Pomys┼é na powstanie dzia┼éaj─ůcej z sukcesem od wielu lat firmy szkoleniowej z Poznania nie zakie┼ékowa┼é od razu. Najpierw powsta┼éa marka osobista Micha┼éa ┼ü─Ögowskiego, tw├│rcy i za┼éo┼╝yciela p├│┼║niejszej marki TrainBrain, kt├│ry to zmotywowany wieloma rynkowymi obserwacjami na temat stanu polskiej bran┼╝y szkoleniowej postanowi┼é podej┼Ť─ç do tego biznesu inaczej ni┼╝ ktokolwiek wcze┼Ťniej.

W 2014 roku odby┼éy si─Ö pierwsze szkolenia otwarte, a samo TrainBrain dzia┼éa┼éo wtedy jeszcze w formie jednoosobowej dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. Sama sp├│┼éka powsta┼éa dopiero w drugiej po┼éowie 2015 roku i przez pierwsze 2 lata realizowa┼éa w g┼é├│wnej mierze warsztaty otwarte oraz team coaching, na kt├│ry to mogli zg┼éasza─ç si─Ö poprzez system zapis├│w dowolne osoby. Niekt├│rzy robili to prywatnie z w┼éasnej kieszeni, inni zach─Öceni tematyk─ů i rzetelnym opisem podejmowali si─Ö udzia┼éu w szkoleniu z ramienia swojej organizacji.

Przybywa┼éo klient├│w zainteresowanych szkoleniami zamkni─Ötymi dla firm. Z biegiem czasu, po przeszkoleniu kilku tysi─Öcy os├│b i zorganizowaniu warsztat├│w zamkni─Ötych dla kilkuset organizacji firma sta┼éa si─Ö na tyle rozpoznawalna, ┼╝e mog┼éa poszczyci─ç si─Ö wsp├│┼éprac─ů z wieloma du┼╝ymi organizacjami lub instytucjami takimi jak Polpharma, Sephora, Thule, Santander, Volkswagen, Allegro czy nawet samo Ministerstwo Rozwoju. Na domiar tego marka TrainBrain zacz─Ö┼éa funkcjonowa─ç jako szkoleniowo-doradcza (z naciskiem na doradztwo HR) ze wzgl─Ödu na zaanga┼╝owanie wielu ekspert├│w HR i ogromne do┼Ťwiadczenie zawodowe skumulowane w r─Ökach sprawdzonych trener├│w.

Przez te wszystkie lata wypracowali┼Ťmy liczne i trwa┼ée relacje z wieloma partnerami biznesowymi, dostarczyli┼Ťmy ponad 400 dedykowanych program├│w rozwojowych i wdro┼╝yli┼Ťmy standardy obejmuj─ůce SUS 2.0 (DEKRA), PIFS oraz SEB┬« w realizacji profesjonalnych us┼éug rozwojowych na terenie Unii Europejskiej (CEE).

start marki TrainBrain oraz pierwsze szkolenia otwarte na rynku (B2C)

2014

za┼éo┼╝enie sp├│┼éki z ograniczon─ů odpowiedzialno┼Ťci─ů i otwarcie ma┼éego biura

2015

dynamiczny rozwój marki na rynku szkoleń dla firm (B2B)

2016

otwarcie nowego biura TrainBrain w Poznaniu wraz z sal─ů┬ászkoleniow─ů

2017

TrainBrain zostaje partnerem globalnej firmy szkoleniowej EY Lane4 w regionie CEE

2018

otwarcie biura TrainBrain w Warszawie, zespół trenerski przekracza liczbę 20 osób

2019

wprowadzenie oferty well-being oraz mental health w odpowiedzi na COVID-19

2020

wprowadzenie filozofii procesu grupowego i stałych interwizji trenerskich

2021

przychody sp├│┼éki po raz pierwszy i tylko do II kwarta┼éu roku przekraczaj─ů┬á1 500 000 PLN netto

2022

Dzi─Ökujemy Ci za po┼Ťwi─Öcony czas, aby dowiedzie─ç si─Ö o nas wi─Öcej.

To dla nas naprawd─Ö buduj─ůce, kiedy mo┼╝emy podzieli─ç si─Ö tym, co dla nas wa┼╝ne.