katalog szkoleń

Katalog tematów szkoleniowych

Jakie szkolenia prowadzimy?

Filozofia naszej pracy jako trenerów ani wartości, które wyznajemy, nie pozwalają nam oferować naszym klientom gotowych rozwiązań. Naszym zdaniem szkolenie zamknięte powinno być adresowane do konkretnej grupy uczestników lub przynajmniej adaptowane do potrzeb organizacji i oczekiwań interesariuszy. Nie jesteśmy zwolennikami programów szkoleniowych typu kopiuj/wklej. Niemniej, na prośbę naszych partnerów biznesowych stworzyliśmy podglądowy wykaz tematów szkoleniowych, z którymi najczęściej pracujemy.

Biorąc pod uwagę, że każdy warsztat kompetencyjny czy szkolenie zamknięte można przeprowadzić na wiele różnych sposobów, niniejszy katalog jest tylko listą przykładowych tematów i zagadnień, które możemy dla Państwa podjąć w ramach danego obszaru ujętego w przewidzianym projekcie szkoleniowym. Sam proces rozwojowy może składać się z wielu dobranych i uzupełniających się wzajemnie ze sobą zagadnień. Nasz zespół trenerski synergicznie jest w stanie poprowadzić szkolenia kompetencyjne czy warsztaty miękkie w naprawdę wielu tematach, które staraliśmy się posegregować w 4 poniższe kategorie, które mają za zadanie zilustrować Państwu nasz zakres specjalizacji.

Tym samym warto zauważyć, że podział ten jest czysto teoretyczny, dlatego że każdy program szkoleniowy dla firm, który realizujemy, zawiera w sobie miks tematów z różnych kategorii. Dla przykładu nie wyobrażamy sobie rozwoju kompetencji sprzedażowych bez umiejętności miękkich (uniwersalnych) ani rozmowy o szkoleniu z informacji zwrotnej bez warsztatu z postawy asertywnej.

Programy rozwojowe są składane na zamówienie przy okazji sporządzania indywidualnej oferty.

Kompetencje
osobiste (miękkie)

Wszelkie umiejętności osobiste posegregowane w tematy szkoleniowe, które w sposób uniwersalny przyczyniają się do wzrostu jakości życia osobistego i zawodowego.

Kompetencje menedżerskie

Wyselekcjonowane tematy szkoleniowe, które dotyczą kadry zarządzającej we współczesnej organizacji oraz mające wpływ na efekty pracy osiągane przez liderów i ich podopiecznych.

Kompetencje
Customer Excellence

Kategoria tematów uzupełniających przeznaczona na warsztaty dla działów obsługi klienta i/lub szkolenia ze sprzedaży, na którą składają się tylko zagadnienia dotyczące pracy z klientem.

Kompetencje psychologiczne

Innego typu tematy szkoleniowe dotyczące zagadnień związanych z dobrostanem psychicznym człowieka, które wpływają na jego funkcjonowanie w organizacji.

Nasza specjalizacja

Poznaj pełny katalog szkoleń TrainBrain

Łącznie opracowaliśmy ponad 70 opisów przykładowych szkoleń, które prowadzimy w ramach naszej działalności.

Czy wiesz, że...?

Czy wiesz że...

nasz katalog tematów szkoleniowych jest na bieżąco rozwijany i zawiera ponad 60 pigułkowych opisów zagadnień, w ramach których się specjalizujemy? Nasz zespół trenerski składa się z ponad 15 osób, dlatego tematów, z których szkolimy jest naprawdę wiele!

Nie lada wyzwaniem jest opisać wszystkie zagadnienia dokładnie, dlatego zawarte w niniejszym katalogu treści pełnią tylko jedną funkcję. Mają zainspirować naszych klientów w zakresie tego, co mogłoby być przydatne dla danej organizacji. Szczegółowe i kompleksowe programy szkoleniowe przygotowujemy po omówieniu założeń projektu, zdefiniowaniu grupy odbiorców i poznaniu oczekiwań interesariuszy.

Szukasz szkoleń
i warsztatów?

Zadzwoń do nas lub pozostaw wiadomość.

Jak wygląda nasz
proces szkoleń?

Przejdź na stronę "Filozofia procesu grupowego".

Chcesz dowiedzieć się więcej
o naszych usługach?

Poznaj pełną ofertę dla świadomych organizacji.